poniedziałek, 30 lipca 2012

Witam.

Siema. Na początku postanowiłam przybliżyć Wam trochę moją osobę. 
A więc tak...
Jestem Ania, mam 15lat a przede mną 3gim. Mieszkam w woj. Łódzkim. Ogólnie moje życie jest przepełnione kolorami. Na ogół jestem szczęśliwą nastolatką, ale jak wiadomo, złe pokusy i mnie dość często wabią.
Obecnie jestem singielką, i nie powiem, nie jest mi z tym najgorzej... Mam pełną, kochającą rodzinę, i słodkiego psiaka, yorka- Toffika. Szczerze mówiąc, założenie tego bloga było impulsem. Będę tu zamieszczała historie, które wyszły spod 'mojego pióra' oraz godną polecenia muzykę. ;)
Zapraszam, i mam nadzieję, że na dobry początek pojawią się ciepłe komentarze.

5 komentarzy:

  1. zapowiada sie ciekawie
    Zapraszam : http://world-of-bloody-curses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest spoko^^ Wbij czasem crazy-life-is-good.blogspot.com
    Pozdro Pyśka^^

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny blog ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. uu faajne ii ta historia achhh;*

    OdpowiedzUsuń